Khamis, 14 Julai 2011

IZINKAN AKU MENIKAHIMU

Ya Allah..Izinkanlah aku Menikahinya..
Bila aku bertemu dengan seseorang & aku jatuh cinta,,
Izinkanlah aku menjadi yang terbaik baginya,,& dia yang terbaik bagiku..

Ya Allah..
Bila aku menjadi pasangan seseorang,,
Izinkanlah diriku menjadi pelindung baginya,,
Izinkanlah wajahku menjadi kesenangan baginya,,
Izinkanlah mataku menjadi keteduhan baginya,,
Izinkanlah bahuku menjadi tempat melepas keresahan baginya,,
Izinkanlah setiap perkataanku menjadi kesejukan baginya..

Ya Allah..
Izinkanlah setiap pelukkan menjadi jalan untuk lebih mendekat kepadaMu,,
Izinkanlah setiap sentuhan menjadi perikat cinta kepadaMu,,
Izinkanlah setiap pertemuan menjadikan kami bersyukur kepadaMu..

Ya Allah..
Izinkanlah hati yang halus ini tidak pernah merasa disakiti,,
Izinlanlah hati yang kecil ini tidak pernah merasa terkhianati..
Jiwa kami ada dalam genggamanMu,,maka izinkanlah jiwa kami selalu bertaut dalam cintaMu..

Ya Allah..
Permintaan terakhirku,,semoga kami berdua selalu berada dalam perlindunganMu,,
Selalu dalam limpahan RahmatMu..
Ameen Ya Rabbal Alamin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan