Isnin, 6 Jun 2011

FIRSTDAY DI OFIS CHAAH

Firstday di tempat baru..hahaha,,memang best bila dengar balik kampung..macam macam boleh buat.Lagi2 bila duduk dengan family..Dulu kat JB surat 20kg..bila balik kampung 2kg je..tue kira salah satu kelebihan bila aku pindah ke kampung.Pagi2 aku dah bangun siap2.Hujan lebat plak,,tapi sebenarnya hujan rahmat tue menyambut ketibaan aku di tempat baru...alhamdulillah.pukul 8.15am hujan reda aku kayuh slow2 gie keje.Lapor diri pukul 8.30am.ala dalam 10minit je sampai dah dari rumah aku.Sampai je ofis aku diberi bit kampung aku sendiri..hahaha,,ingatkan bawa tempat lain,,sekali kawasan rumah sendiri la.

Tengah happy2 dok shoting surat teringat member2 kat opis lama..tetibe rindu gelak tawa,,gurau senda & kutuk mengutuk.Perghh...kalau dulu posmen 42orang,,sekarang 5orang je beb...mesej tanya kabo.Em aku kena buat pilihan yang tepat,, & aku tahu pilihan aku nie betul & aku takkan berpatah balik.Demi masa depan aku jugak..Sampai bila aku duk merantau dengan keadaan ekonomi aku yang terumbang ambing.
Delivry tak sampai 1jam dah siap,,hahaha..pastu duk lepak dengan Ayap,,semalam dia kahwin..
Balik opis buat keje opis,,pukul 5 cabut balik..hehe senang je keje kg nie..memang best tahap cipan la..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan