Isnin, 30 Mei 2011

Sekadar Doa Buat Impianku

Salam buat diri yang hina ini..terlalu pahit untuk ku lalui,,kenyataannya perjalanan hidup mesti diteruskan..huh,,orang kata tak baik mengeluh tp setiap kali kita ditimpa masalah,,terlepas juga keluhan tu..aduhai diri bersemangatlah lalui liku2 hidup ini....hanya doa yg dapat ku titipkan diri bila ditimpa musibah..bila terkenangkan diri....

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
"Aku tidak memiliki wajah setampan Nabi YUSUF as,,juga harta seluas perbendaharaan Nabi SULAIMAN as @ kekuasaan seluas kerajaan Nabi MUHAMMAD saw.. yang mampu mendebarkan HEARTY juataan gadis untuk membuat terpikat..
Andainya kaulah jodohku yang tertulis di Lauh Mahfuz,,ALLAH pasti akan menanamkan rasa KASIH dalam HEARTYku juga HEA...
RTYmu..Itu JANJI ALLAH..Akan tetapi,,selagi kita tidak diikat dengan IKATan yang SAH,,selagi itu jangan diMUBAZIRkan perasaan itu kerana kita masih tidak mempunyai HAK untuk begitu..Juga jangan melampaui BATAS yang telah ALLAH tetapkan..Aku takut perbuatan-perbuatan seperti itu akan memberi kesan yang tidak baik dalam keHIDUPan kita KELAK..
Permintaanku tidak banyak. Cukuplah engkau menyerahkan seluruh dirimu pada mencari redha Illahi..Aku akan merasa amat bernilai andai kau menjadi TIANG ataupun sandaran perJUANGanku..Bahkan aku amat berSYUKUR pada ILAHI kiranya kaulah yang ditakdirkan meniup SEMANGAT juangku,,mengulurkan tanganmu untukku berPAUT sewaktu REBAH atau terSUNGKUR di MEDAN yang dijanjikan ALLAH dengan keMENANGan atau SYAHID itu..kau keringkan DARAH dari LUKAku dengan tanganmu sendiri..Itu impianku..
Aku pasti berendam AIRMATA DARAH,,andainya engkau menyerahkan seluruh CINTAmu kepadaku..Cukuplah kau menCINTAi ALLAH dengan sepenuh HEARTYmu kerana dengan menCINTAi ALLAH,,kau akan menCINTAiku keranaNya.CINTA itu lebih ABADI daripada CINTA biasa..Moga CINTA itu juga yang akan memperTEMUkan kita kembali di SYURGA.."


Ameen Ya Robbalalamin..InsyaALLAH...ALLAH sentiasa mendengar doa hamba2NYA....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan