Ahad, 8 Mei 2011

pemiLik CINTA sejati

Jikalau cinta ku Kau ciptakan untuk dia
Tabahkan hatinya
Teguhkan imannya
Tegarkan penantiannya.

Jikalau hati ku Kau ciptakan untuk dia
Penuhi hatinya dengan kasih MU
Terangi langkahnya dengan cahaya MU
Temani dia dalam kesepian.

Ku titipkan cinta ku pada MU untuknya
Resapkan rindu ku pada rindunya
Mekarkan cinta ku bersama cintanya
Satukan hidup ku dengan hidupnya
Di dalam Cinta Mu..
♥ Ya Allah ♥

Cintailah aku apa adanya.
Kerana memang begitulah aku.
Akupun tak mengharapkan banyak padamu.
Hanya satu yang kupinta : "ukirlah namaku di hatimu".
Saat kau tak tahu berapa banyak cintaku padamu,
aku tak apa apa.
Saat kau tak tahu seberapa sering aku merindukanmu,
aku juga tak apa apa.
Kerana ku tahu cinta itu bukan menerima ,
tapi cinta itu sebenarnya memberi.
Andai kau dapat melihat hatiku,
andai saja kau dapat membaca fikiranku,
betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu.
Menghiasi hari-hariku.
Senyum dan suara teduhkan jiwaku.
Cintailah aku dengan kesungguhanmu.
Hanya kerana tatapanmu,
aku terpesona padamu,
Hanya kerana suaramu,
aku terbuai rindu.
Dan kerana tulusnya perhatianmu padaku,"aku memilih cintamu"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan