Isnin, 21 Februari 2011

KEJAYAAN & SUCCESS


❤KEJAYAAN❤
Berazam untuk terus memperbaiki diri!
Hari ini adalah hari pertama bagi saya,,ALLAH telah memberi hari ini untuk saya pergunakan dengan seBAIK-BAIKnya..Saya tidak akan menSIA-SIAkannya tetapi apa yang akan saya lakukan pada hari ini amat mustahak kerana semalam tidak akan kembali lagi untuk meninggalkan sesuatu yang dapat saya pergunakan dengan baik..Saya ingin hari ini mendatangkan keUNTUNGan bukan keRUGIan,,keBAIKan bukan keJAHATan & keJAYAan bukan keKALAHan..Dengan itu saya tidak akan meyesal atas tindakan saya...
❤SUCCESS❤

Strive to continuously improve!
Today is the first day for me,,ALLAH gave this to me pergunakan the BEST..I will not let SIAkannya but what will I do today is important because the night never to return again to leave something to my pergunakan well.Today I want to bring in profits is not a LOSS,,GOOD not EVIL & SUCCESS is not LOST..With that I will not regret for my actions...

❤TEKUN & BERUSAHA❤
Setiap yang berlaku ada permulaannya!
Jika anda ingin menaiki basikal,,anda mesti melalui JATUH,,BANGUN & LUKA..Begitu juga dengan keJAYAan HIDUP..Kita perlu mempelajari sesuatu asas & keTEKUNan untuk berJAYA..Dengan menggunakan asas tersebut,,ini akan membantu seseorang itu MAHIR dalam bidang yang diceburi..Mereka akan membuat sesuatu kerja dengan SEMPURNA & berterusan walaupun hanya mendapat ganjaran yang KECIL...
❤And WORK HARD❤
Every place is the beginning!
If you want to ride a bicycle,,you must go through FALL,,GET UP & WOUNDS..Similarly,,the SUCCESS of LIFE..We need to learn a basic & PERSEVERANCE  to SUCCEed..Using the base,,this will help a person SKILLed in the field of endeavor..They will do a job PROPERLY & continue getting paid even LESS...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan