Isnin, 21 November 2011

Pernikahan Saudara & Sahabat Ku

" M A H A L nya sebuah per k a h w i n an adalah pada qurratu a'yun iaitu hadirnya pasangan & anak2 yang menyejukkan pandangan m a t a hingga lahirnya ketenangan..Ketenangan ini yang paling M A H A L,,sebab itu dikatakan RUMAHku SYURGAku.."


 Tahniah buat saudaraku Ahamd Fadil dengan pasangannya Azian Awin,,alhamdulillah berjaya laksanakan Sunnah Rasulullah saw pada 19.11.2011..
Semoga bahagia & berkekalan selamanya ~
To pengapit,,Azroy Bakry...turn anda pula ku nanti..25hb dis 2011 hohoho ~(ˆ◡ˆ)~


"Apabila ber k a h w i n seseorang itu,,maka s e m p u r n a lah separuh agamanya,,maka hendaklah ia bertaqwa kepada Allah swt untuk selebihnya.."


Tahniah juga pada sahabatku Ekeane Sparrow dengan pasangannya Azian Rahman,,alhamdulillah berjaya laksanakan Sunnah Rasulullah saw pada 19.11.2011 juga..
Semoga bahagia & berkekalan selamanya,,ameen ~
alhamdulillah,,lepas sudah mereka & berjaya membuat syaitan meraung..aku pula bila?

Ingin menikah??hendaklah dia memilih pasangan hidupnya dengan pilihan yang berlandaskan PEMIKIRAN WARAS dan PENILAIAN YANG KUKUH serta sangat BERSUNGGUH-SUNGGUH untuk BERISTIKHARAH DENGAN ALLAH ..

Aku terlalu berhati-hatilah memilih pasangan hidup kerana permata itu hanya ada disebalik kaca,,asingkan kaca dengan cermat agar tangan tidak terluka,,agar juga HEARTY tidak merana...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan